Wednesday, November 20, 2013

VIVIX PROMO LAGI!!!*LIKE*LIKE

November promo datang lagi..promo VIVIX datang lagi!!
Bukan senang VIVIX ni nak dapat harga promo ye tak..murah bukan murah sikit..murah banyak tau...

Saya antara yang nak rebut peluang nak beli untuk ibu bapa or saudara mara...share tentang kebaikan vivix yang tiada tolok bandingan!



Sebelum ni saya pernah share tentang buah-buahan dalam vivix..memang hebat! Boleh klik link ini untuk baca tentang kehebatan VIVIX

Untuk testimonial pula boleh klik sini



Ok..Hari ni nak cerita pasal RESVERATROL pula..



APA ITU RESVERATROL??

RESVERATROL adalah kumpulan tumbuhan yang di panggil polifenol. A GREAT ANTIOKSIDAN! Dalam gambar di atas kita boleh tengok macam-macam fungsi resveratrol..best kan fungsinya..boleh lawan kanser, boleh jadi anti aging, boleh elak pengoksidaan LDL..boleh cegah diabetes..

TAPI tahukah anda resveratrol dalam VIVIX ni di ekstrak dari Muscadine grapes dan ia adalah TULEN dan asli...Biasa resveratrol ni dijumpai dalam Wine merah..Wine kan di buat dari anggur kan...So memang tinggi kadar resveratrol dalam tu..

Tapi VIVIX ni lagi powerful sebab 

1 sudu teh VIVIX = 100 gelas Wine merah
Terbaik la VIVIX..

dan ianya

HALAL...wine merah kita tak boleh consume kan?kan?

Banyak sidelines saya bagi testimonial yang memang menarik minat sesiapa sahaja untuk beli..ada yang claim mencantikkan kulit ( yang ni memang betul sebab antioksidan yang superb), ada yang cerita suami makin suka tengok isteri cantik..masing-masing kalau tengok pengguna VIVIX, kulit mereka glowing2 berseri...takkan nak mereka aja kulit glowing kan? Anda tak nak?

JOM rebut peluang time promo ni...Harga sangat best dan pasti anda teruja dengan hasilnya!!;)

Berminat? Hubungi Azura 017-6290232 atau PM saya di AZURA MAIDIN



No comments:

Post a Comment