Thursday, September 19, 2013

Kombinasi Lecithin dan Alfalfa untuk kurus!




Assalammualaikum..^_^


Salam ramadhan yg ke-21..kejap je dah nak akhir ramadhan..huhu.
Sebelum tu, nak share tentang 2 produk asas utama Shaklee yg boleh diamalkan utk menurunkan berat badan secara sihat & berkesan iaitu Lecithin & Alfalfa. Nak tahu tak macam mana dua-dua supplement ni boleh bantu dalam penurunan berat badan??


Kombinasi LECITHIN dan ALFALFA untuk kurus!

LECITHIN - Membantu memecahkan lemak, mengapungkannya dalam salur darah dan dibawa keluar menerusi fiber. Sebab tu pentingnya Alfalfa untuk saling melengkapi fungsi Lecithin. Pengambilan lecithin secara konsisten dalam kuantiti yang dicadangkan, mampu membantu mengelak obesiti dan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.


ALFALFA - Berupaya membuang toksin dan ia boleh dimakan setiap hari tanpa sebarang kesan cirit-birit. Ini kerana alfalfa mengandungi serat yang boleh mengangkut lemak2 yang dibakar tadi oleh lecithin, serta membuang toksin yang terkumpul dalam badan. Alfalfa merupakan tumbuhan yang amat tinggi khasiatnya kepada lelaki dan wanita. Selain untuk detoks, alfalfa juga dapat membantu wanita dalam masalah keputihan & mengetatkan saluran vagina. Untuk lelaki dan wanita pula, alfalfa memberikan stamina dan mencantikkan kulit dalam jangkamasa panjang. Alfalfa juga membantu pelawasan yang turut membantu dalam penurunan berat badan.


**Jom dapatkn Set Kurus sekarang jugak! Sempat lagi nak kurus ni sebelum raya..ehee.. Simpan siap-siap untuk raya ni..nanti tak payah nak risau badan naik walaupun makan makanan yg berminyak, berlemak masa raya nanti. Sebab ada diorang ni utk tolong sy! Hehehh

Jom lahh kuruskan badan plus maintainkan berat badan. Wuhuu!!
Bakar & buang segala lemak & toksin dalam badan nih..
Esok pagi bangun badan terasa ringan, kulit muka glowing je..heheh

Percaya tak, dua-dua supplement ni under RM100!! Jimat & berbaloi-baloi!



sms/whatsAPP: 017-6290232
Email: azuramaidin@gmail.com
FB fanpage: KASIH MAMA AQIL
ADD FB: AZURA MAIDIN untuk CHAT secara terus dengan saya.
FREE consultation hanya diberikan kepada customer yang membeli sebarang produk SHAKLEE dengan saya.

No comments:

Post a Comment