Thursday, September 12, 2013

CoQ Health Plus atau CoQ10




Info tentang COQ Health:
 Mengandungi Koenzim Q10 yg penting utk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi
Mengandungi kesemua proprieteri semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau
Mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat
Digunakan untuk merawat penyakit kanser seperti kanser payudara dann membantu pesakit yg menerima rawatan kemoterapi
Membantu meningkatankan penghasilan insulin yang membantu pesakit diabetis
Merawat masalah penyakit gusi
Membantu merawat pesakit Parkinson
Membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma



Tapi pendek kata, memang bagus lah untuk mereka yang ada potensi mendapat serangan sakit jantung, untuk yang menderita penyakit kanser, untuk mereka yang nak mengawal paras gula dan macam-macam lagi.

Jangan ketinggalan!


DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA ISTIMEWA UNTUK ANDA


Bagaimana nak order CoQ Health Plus ?
Anda cuma perlu hubungi saya dan saya akan uruskan pesanan anda dengan kadar segera

Sebarang maklumat lanjut atau tempahan, sila hubungi saya:
sms/whatsAPP: 017-6290232
Email: azuramaidin@gmail.com
FB fanpage: KASIH MAMA AQIL
ADD FB: AZURA MAIDIN untuk CHAT secara terus dengan saya.
FREE consultation hanya diberikan kepada customer yang membeli sebarang produk SHAKLEE dengan saya.

Shaklee Independent Distributor No 894884


No comments:

Post a Comment