Thursday, March 14, 2013

Set Bersalin Shaklee


Assalamualaikum

Jum, kita berkenalan dengan Set Ibu dalam pantang ni...

Set ini ada 4 jenis yer....

1.  B-Complex

Ia bertindak sebagai anti-stress, menstabilkan emosi, dan membantu mengelakkan kemurungan.Stress sangattt bahaya utk Ibu lepas bersalinkan?Insyaallah, ia mampu membantu ibu-ibu menjadi org yang sentiasa tenang & gembira!(^_^)

2. Vitamin C

Membantu untuk menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin, membantu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu sel akibat bersalin.Sebagai bonus untuk Ibu-ibu, kulit kalian akan kelihatan glowing gitu!

3. Vita-Lea (Multivitamin + Iron)

Ketika wanita  bersalin wanita akan kehilangan jumlah darah yang agak banyak, so iron sangat diperlukan. Ia juga mengandungi multivitamin yang terdiri daripada pelbagai kumpulan mineral dan vitamin yang sangat diperlukan oleh badan, yelah pilihan makanan di dalam pantang adalah agak terhad. Maka Vita-Lea boleh membantu badan wanita mendapatkan sumber vitamin dan mineral yang tidak dapat diperolehi melalui pemakanan yang seimbang sewaktu berpantang.

4. Zinc Complex

Zinc mampu membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka-luka selepas bersalin. Bagi mereka yang bersalin melalui pembedahan, Zinc adalah antara vitamin yang sangat penting.Selain itu ia juga mampu mengurangkan masalah keguguran rambut dan mencantikkan kuku Mommies jugak taw!

So, macam biasa, jum kita usha-usha Testimoni Ibu yang sudah pun merasai kebagusan Produk Shaklee ni.








Bagaimana nak order SET BERSALIN ?
Anda cuma perlu hubungi saya dan saya akan uruskan pesanan anda dengan kadar segera
Sebarang maklumat lanjut atau tempahan, sila hubungi saya:

Berminat? Hubungi Azura 017-6290232 atau PM saya di AZURA MAIDIN

No comments:

Post a Comment